Doprava a platba

Jak nakupovat?

 

Zboží, které chcete koupit, vložte do košíku a pokud požadujete jiný počet kusů, tak ho zvolte.Vyberte způsob dopravy a potom způsob platby. Vyplňte kontaktní údaje, doporučujeme se zaregistrovat - příště již nemusíte nic vyplňovat a můžete využívat výhody registrovaných zákazníků.  (informace o akcích, slevové kupóny...). Když objednávku odešlete, obdržíte obratem potvrzující email. Pokud potvrzující email nedostanete, objednávka nebyla odeslána správně. V tom případě pošlete objednávku znovu nebo nás kontaktujte. 

 

DOPRAVA

Vyberte způsob dopravy, dopravné máte nad 20000 Kč ZDARMA, ale může být ZDARMA i při nižší částce, pokud je u zboží uvedeno "DOPRAVA ZDARMA". (Platí jen pro Českou republiku).

Zboží většinou posíláme dobře zabalené na europaletě, kterou je třeba dopravci hned vrátit. Pokud máte větší objednávku a bude výhodnější si paletu ponechat i se zbožím (dám to do garáže i s paletou), vyplňte v košíku do poznámky "paletu nevrátím". V takovém případě pošleme zboží na nevratné paletě.

Doprava trvá 2-4 pracovní dny, dopravce bude volat.

Jako balík je možné posílat zásilky do 30 kg, které neobsahují sklo, balení a rozměry splňují požadavky dané přepravcem. 

Cena dopravy:

balík do 24 kg                   139 Kč 

balíky  25-29 kg (+ vícekusové)  249 Kč

zásilka od 30 - 75 kg         490 Kč (délka do 150 cm, šířka do 80 cm)

zásilka od 76 - 150 kg       590 Kč

zásilka od 151 - 199 kg    690 Kč

zásilka  nad  200 kg          790 Kč

nad 20000 Kč       ZDARMA.

Pokud je u produktu uvedeno DOPRAVA ZDARMA, tak neplatíte nic za dopravu.

Cena dopravy se zobrazí automaticky po vložení zboží do košíku, druhý krok objednávky, ještě před vyplněním údajů.

Objemné zásilky (sedačky) můžou mít dražší dopravu (atyp) i když váží méně.

Dopravu zajišťujeme přes DHL a GLS.

Adresa skladu je:  Areál Bonap, hala 7 , Hnojník 408, 73953

PLATBA

Platba je možná na dobírku (+100 Kč), převodem na účet předem po zaslání faktury (zboží posíláme obratem po obdržení platby, pokud je skladem) nebo platební kartou. Fakturu zasíláme na email uvedený v objednávce. Zboží je možné vyzvednout osobně po předchozí domluvě v našem skladu. Platba kartou ve skladu není možná. Pokud zboží kupujete na splátky, zboží posíláme po obdržení platby splátkovou společností.

DODÁNÍ

Zboží, které je u nás skladem, posíláme do 3 pracovních dnů (od zaplacení zálohy. pokud je zboží na dobírku), u ostatního zboží je uvedený předběžný termín dodání (Můžeme doručit do...). V období před koncem roku (10-12.měsíc), na přelomu roku a během dovolených může být dodací doba delší. Vyhledavače (Favi, Heuréka, Google...) aktualizují dostupnost se zpožděním, aktuální stav je vždy na našem eshopu. Pokud máte nějaký požadavek ohledně termínu dodání, napište to do poznámky v košíku. Např. objednáváte zboží, které je skladem a chcete ho poslat později, napište do poznámky "poslat nejdříve ... a datum". S přepravcem je možné domluvit datum doručení, čas doručení závisí na možnostech řidiče. V ceně dopravy není zahrnutý výnos a další manipulace s jednotlivými balíky. Řidič doručí zboží ke dveřím, pokud je tam možná manipulace s paletový vozíkem. 

Zboží při převzetí zkontrolujte zda není viditelně poškozené a je kompletní. Zboží posíláme na paletách zafoliované a převázané páskami. Navrchu palety je karton s nalepeným štítkem dopravce, ten nikdy nevyhazujte, pokud nemáte zboží zkontrolované. Fotka poškozeného kartonu se štítkem slouží jako důkaz o špatném zacházení dopravce se zásilkou. Pokud by náhodou přišlo zboží lehce poškozené, napište do přepravního listu "převzato s výhradou" a pořiďte dobré fotky poškozeného zboží. Pokud se jedná o poškození zboží z lamina (dřevotřísky), které je baleno v krabicích, není nutné vracet celou paletu, pokud je mírně poškozený jeden balík. Většinou bývá poškozený jen karton nebo stačí vyměnit jeden díl. Poškozený čalouněný nábytek zkontrolujte za přítomnosti řidiče a pokud není poškozený jen obal, tak doporučujeme zboží nepřevzít. V každém případě nás o celé situaci informujte.

VÝNOS 

K dopravě je možné objednat i výnos. Výnos je možný max. do 4. patra bez výtahu, s výtahem neomezeně. Výnos je možný pouze u zásilek do 80 kg, maximální hmotnost jednotlivých balíků je 50 kg. Těžší zboží je potřeba rozdělit na více zásilek. Cenu výnosu vám spočítáme individuálně podle váhy zboží a připočteme k celkové částce objednávky, protože vzhledem ke složitostem nelze cenu výnosu nastavit automaticky. Stačí do poznámky v košíku napsat "výnos".

Systém neumí vypočítat částku za výnos automaticky, pokud zvolíte platbu převodem, tak s platbou počkejte, až vám spočítáme cenu výnosu. Při platbě kartou nebo na splátky, bude cena za výnos jako doplatek na dobírku.

Orientační cena výnosu s pomocí zákazníka je 500 Kč za jednu zásilku do 80 kg + doprava. (Nelze využít dopravu zdarma)

Těžší zakázky je třeba rozdělit na více zásilek. Cenu výnosu počítáme vždy individuálně podle typu zásilky.

DHL - výnos možný jen s pomocí zákazníka

GLS - bez výnosu

Montáž nábytku nezajišťujeme, protože je výhodnější si ji zajistit v místě prostřednictvím odborné firmy nebo hodinového manžela.

 

NÁKUP NA SPLÁTKY

Pokud si přejete nakoupit zboží na splátky, vyberte v košíku způsob platby Essox. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky společnosti Essox, kde vyřídíte vše potřebné. Zboží budeme posílat, až od společnosti Essox dostaneme potvrzení, že máte vše vyřízené. Více informací o platbě pomocí splátek naleznete zde.

Můžete také zvolit platbu na tři splátky Twisto.

 

NÁŠ SKLAD 

Pokud je uvedeno "skladem- posíláme do 3 dnů", znamená to, že je na našem skladě .

Pokud je uvedeno  "skladem u dodavatele", tak je zboží na jiném skladě a je uvedený i  předběžný termín dodání dodání. 

Zboží s osobním odběrem bude rezervováno 7 dní, pokud není domluveno jinak.

 

     

×

Splátková kalkulačka ESSOX